Jak wybrać dobrą agencję, która stworzy stronę firmową?

Każdego dnia w sieci powstaje mnóstwo lepszych i gorszych stron internetowych. Jeśli stajemy przed wyzwaniem założenia strony internetowej dla firmy to niezwykle łatwo odnaleźć wiele różnorakich ofert proponowanych przez agencje interaktywne, freelancerów i inne przedsiębiorstwa. Nie wszystkie oferty są godne uwagi, lepiej więc poświęcić dłuższą chwilę, aby znaleźć coś szytego na miarę naszych potrzeb. Na co zwracać uwagę przy zamawianiu usługi stworzenia strony www dla firmy?

Bogate portfolio

Oczywistą kwestią jest to, że firma tworząca strony internetowe powinna posiadać bogate portfolio już zrealizowanych zleceń. Pozwala to domniemywać, że wraz z kolejnymi zleceniami firma zdobywała niezbędne doświadczenie i zdaje sobie sprawę z oczekiwań klientów. Co prawda nie powinno się całkowicie skreślać firmy, która dopiero zaczyna i nie ma rozbudowanego portfolio, ale warto upewnić się i przejrzeć dostępne projekty, aby wybrać coś co będzie wpasowywało się w nasze gusta. Agencja marketingowa 48 Media stanowi doskonały przykład świetnie zaprezentowanego portfolio. Tworzenie stron www przez lata pozwoliło na rozbudowę ich portfolio, sprawdź sam na ich stronie www.

Zastosowane technologie

Warto zwrócić uwagę na to w jaki sposób tworzone są strony internetowe przez wybraną firmę. Czy korzysta ona z nowoczesnych rozwiązań? Czy strona internetowa jest zgodna ze standardami wyszukiwarek internetowych oraz umożliwia łatwe przeglądanie strony www na urządzeniach mobilnych? Tego typu pytania warto zadać firmie, która będzie dla nas tworzyła nową stronę firmową.

Inne usługi

Samo stworzenie strony internetowej to nie wszystko. Warto zapytać czy mają oni również w ofercie innego rodzaju usługi. Czy zadbają o to, aby zaproponować rozwiązania hostingowe i czy pomagają w wyborze odpowiedniej domeny do obsługi strony www? Agencje marketingowe mogą również zadbać o aspekt związany z promocją w internecie, w tym kwestie związane z pozycjonowaniem nowo stworzonej witryny. Jeśli dana firma oferuje taką usługę to warto ją rozważyć, aby strona firmowa miała lepszy start w wyszukiwarkach internetowych.

Cena

Bez wątpienia należy zwrócić uwagę na cenę. Czy jest adekwatna do czasu pracy i czy firma zadba o to, aby pokazać poszczególne elementy, które wpływają na dany koszt wykonania? Mała strona www w formie wizytówki nie powinna kosztować fortuny, natomiast rozbudowana strona internetowa do której chcemy dołączyć na przykład sklep i blog musi być z założenia już zdecydowanie droższa.